Aldrig hänt mig

Ni vet ju, ni som vet, att jag har holländska drottning Maxima som stilidol. Hon gör rätt i 98% av fallen tycker jag, och hennes få missar säger jag inget mer om, det är ju troligare att det inte är jag som hänger med ordentligt.

Tvåa på listan är helt klart kronprinsessan Mary av Danmark (och Tasmanien). Hon är ofta lite striktare än Maxima, med mindre starka färger och stora mönster. Och hennes lilla figur efter fyra barn, jag tror nästan hon ser lite anorektisk ut i bikini. Men vi ska inte ägna oss åt sån shaming som att prata om kvinnors figurer i bikini. Hon är i alla fall helt underbar i sin stil, ser verkligen graciös och svävande ut.

Men det som är på den här bilden, ni kan kanske ana vad det är som inte är helt skräddarsytt, det kan jag säga har ALDRIG HÄNT MIG.

Däremot har de flesta av mina byxor suttit löst där bak.

Är det nu jag ska säga, flåshurtigt, vive la différence?

Inga kommentarer: