Diverse rekord

Igår natt sov jag tre timmar och sen bara slumrade jag. Jag blev så trött att jag fick svårt att resa mig från toan. Det ultimata funkofobiska hjälpmedlet måste vara ett sånt där toaletträcke med förhöjd sits. Men jag var jätteduktig och var mindful när jag höll i glaset med svartvinbärssaft och mikrobolognesen så jag inte skulle spilla på nya mattan. Vilket jag alltså inte gjorde, trots att jag darrade och allt sånt. Så stolt över min medvetna närvaro.

Jag gjorde däremot glömskerekord. Fick såklart migrän av sömnbristen, och jag gick upp för att ta medicin. Öppnade skåpet, tog fram kartan, stoppade pillret i munnen, stoppade tillbaka medicinkartan i skåpet, och hade då glömt att jag hade ett piller i munnen. Blev chockad när jag tog ett steg till höger och drack en mun ur glaset jag hade hällt upp för ändamålet.

Sen har jag visst skrivit saker på the internetz som jag inte känner igen eller känns vid idag. Det är lite läskigt.

Har varit social idag och ska vara det imorgon också. Imorgon dessutom på engelska, men min plan är att mest sitta tyst och äta och låta de andra prata. Det låter ju helt olikt mig, men life happens.

Är så glad för Mikael. Att jag fick honom till slut, när jag trodde det var kört. Och att jag fick titta på och klämma på en bebis idag. Finns det nåt lenare än bebishud? Är så lycklig, fast livet är fullt av olyckligheter.

Inga kommentarer: