Light in the box

Jag har en förkärlek, som alla kvinnor, för smycken, skor, väskor och faktiskt också brudklänningar. När det begav sig satt jag rätt mycket på nätet och glodde på klänningar. Sajten Light in the box är en Kina-sajt som har allt från brudklänningar till mobiler. Plötsligt ser jag att deras avdelning för wedding shrugs har ökat med 500% (siffrorna är helt höftade men uträknade med viss hjälp av Mikael, jag gissade på 600% om det fanns 5 förut och 30 nu, men det var fel antaget). Jag blir inte precis så jag ångrar mig, men på nåt sätt hade jag kanske... Nä, don't go there.

Men kolla här, till exempel -- bara från förstasidan av wrapsen (plötsligt låter det som en tunnbrödsrulle!). Priserna varierar mellan $24,99 till $34,99. Inte illa!







P.S. De har silversmycken, pärlor (både plast- och sötvattens-), sminkborstar en masse och oljemålningar. Hittade också wall stickers för $9.99. Man kan fastna en stund där!

Inga kommentarer: