Dåligt humör

Jag är på superdåligt humör. Drömde nämligen följande:

E hade lämnat R, och det var helt oklart varför. Typ ingen orsak alls. Jag grät igenom hela drömmen åt att det var så synd om Rob. Andra gången skild. Dessutom skulle mamma och pappa skilja sig. Och jag och M också, för att jag hade fått en chans på min riktiga kärlek D. Att det var samma situation som E&R och att jag ville skjuta min syrra för hon var så dum, det ingav ingen vidare logik. Det var såååååååååå skevt allting, och jag bara grät hela tiden, när jag inte var lyckling över min nya erövring. SÅ OLOGISKT OCH OSANT!!!!!!!!!!!!!!!

Jag gick upp när klockan ringde och gav M en riktigt kram. När jag är vaken känner jag så tydligt att HAN är min riktiga kärlek, min passion, min man, men när jag drömmer är det visst inte lika säkert. Huvva! Irriterad!

P.S. J & B var helt skonade från nattens dårskaper. Tur att de bor så långt bort :)

Inga kommentarer: