Töjer mig uppe

Har grymt migrän. Tror det är väderomslaget. Provar hela tiden att rynka ögonbrynen för att se när det inte går längre. Längtar. Fast om man ska vara positiv så låter det väldigt mysigt när det regnar på fönsterblecket.

Pratade med M om maten till bröllopet. Budget och smak ska samsas! Vi har kommit sååå mycket närmare en lösning nu. Måste dock klaga på att jag inte bara är slut i kroppen utan så borta i hjärnan. Får ögonblicklickslånga minnesluckor flera gånger om dagen (inte de där långa dock som är lite läskigare) och börjar känna mig Alzheimers. Lite jobbigt att diskutera med en som inte vet vad man sa för tre minuter sen. Tur att han älskar mig!

Aj, nu hostade jag. Det gjorde ont i huvudet. Borde lägga mig så jag inte förstör min fina nya rytm.

Hittade följande toapappersrullar (!!!) på Curbly.

Inga kommentarer: