Botox-rapport

Det tog ca 3-4 dagar innan jag kände att botoxen hade börjat verka. Men det sorgliga var att jag hade ändå migrän en hel del dagar och trodde att det inte funkade så bra den här gången. Eller att jag hade gjort för mycket -- typ bröllopsförberedelser -- och hade för mycket spänningar i axlar och nacke.

Men igår kväll kom jag på att jag inte haft migrän på jag gissar en vecka. Så nu är nog effekten på topp.

Han frågade också om jag hade haft problem med hängande ögonlock, vilket jag hade, så han satte sprutorna lite högre upp. Jag ser ingen skillnad på mitt utseende den här gången, förutom när jag som bäst försöker rynka ihop min panna och det händer absolut INGENTING. Se själva vilket under.

Före botox


Efter botox. Jag försöker verkligen att se lika grym ut!

Inga kommentarer: