Mera hackad lampa

Jag har ju tidigare ondgjort mig över att jag så gärna vill ha en "hackad" Glimt.

Det finns inget direkt som hindrar mig från att hacka en själv, förutom kanske att det blir lite dyrt med alla prismor och jobbigt att få det snyggt. Men till och med kinesrestaurangen i VH centrum har såna!

Så idag när jag letade efter "Keep calm ..."-grejer hittade jag en tjejs blogg. Hon har samma förälskelse som jag (inte Mikael. Vet dock inte om hon också är kär i Mr Darcy, jag har inte läst bloggen så noga), men nu vet jag lite mer om the elusive Glimt-hack. Den finns i originalversion också! Hon säger:

Titta på bilderna nedan...Den översta lampan är den äkta, med Swarowski-kristaller (källa). Den kostar 12 460 SEK. Men titta på den understa (källa)! [...] 3378 SEK. Jag skriver det igen. 3378 SEK!





Jag är inte knusslig. Jag tar vilken version som helst av de tre. Det är snart alla hjärtans dag. Eller så kan ni ge mig den för att jag är så fantastisk på vilken dag som helst.

Eller så sätter jag in en knapp här till höger där man med ett klick kan skänka pengar (via PayPal såklart, så det är seriöst och förtroendeingivande) till min sån lampa.

Inga kommentarer: