SYSKONBARN!!!

Alltså, jag är ju känd i alla fall i vissa kretsar för att ta ut saker och ting i förskott (särskilt glädjande ämnen visserligen) och nu tar jag ut mina ÅTTA SYSKONBARN i förskott! Två av dem ligger i petriskålen och "saftar till sig" medan sex stycken frystes igår. Imorgon eller på måndag ska de tillbaka dit de kom ifrån (i alla fall i närheten av var de kom ifrån; den invärtes geografin är lite komplicerad) och har vi tur så får jag besked om 16 dar att jag ska få några halv-svenska syskonbarn i Amerikat! Weeeeeeeeeeeeeeeeeee! De stoppar alltså tillbaka två i taget i USA, så det kan bli allt från ett till två till noll barn av den här kullen. Och de sex frysta ska väl klara sig, de har ju vikingablod!

1 kommentar:

Monica sa...

Good luck! Ja, så får man väl skriva om syskonbarnet eller barnen är halvamerikaner. Vad roligt!