Bortsållrad, med stolthet

Fick frågan på en av de där testpanelerna jag är med i om jag hade köpt ett par skor inom den senate 12-månadersperioden som kostade mer än 650:-, och jag kunde inte minnas att jag hade det och fick kryssa nej! Det kändes bra! Köpte nog stövlar i vintras, men de bruna var på halva priset-rea och sen kan jag inte minnas att jag köpt något annat som kunde ha varit så dyrt. De svarta skinnskorna som jag trodde skulle vara så sköna som vår- och höstskor kostade 499:- tror jag. Så inga skor över 650:-! Det känns skönt! Men den där Mexx-kartongen med de svarta högklackade finstövlarna där det står 1750:- på prislappen sticker mig lite i ögonen. Såg den igår igen nere i källaren, denna gången med stövlarna i. De är för snygga! Men köpte jag dem verkligen för det priset???????? Det är olikt mig! Men å andra sidan är de väl 4 år gamla vid det här laget, så de har väl tjänat mig väl.

Inga kommentarer: