Det är ju som ett skåmt

Nu har jag fått tid för videobesök med en fysio kl 09.

För det första trodde jag en fysio skulle träffa en, titta på problemområdet, klämma, känna. Jag vet inte vad hon ska göra på video. Nåväl. Jag har haft ett hembesök inplanerat med henne men då var hon inte tillgänglig.

Men vad är det jag kämpat med i 18 månader? Jag behöver eftermiddagstider! Och nu har jag fått tid för videosamtal kl 09. Är det ett skämt eller?

Har bett dem ändra. När de gjort det förr hamnar jag sist i kön igen och brukar få vänta en månad till på en tid. Då har vi december. Jag kan inte ha vårdbesök i december för då blir jag så dålig att jag inte kan sitta upp och äta julmiddag. 

Det här är nästan för dåligt för att man ens ska tro på det.

1 kommentar:

Humlan sa...

Helt otroligt! 🙄 Ja man kan ju undra om det är ett grymt spratt. Suck! Och verkligen den yrkesgrupp som är minst lämpad för videosamtal...



Humlan 🐝