Lycklig!

Igår vågade vi oss, med antikroppar och en dos vaccin, till Mio. Jag har väntat tålmodigt på att få köpa några födelsedagspresenter sen i somras. Och jag köpte en alldeles underbar fönsterlampa! Foten är av glas och skärmen vi valde är oval så den passar så perfekt i vårt tajta fönsterutrymme. Förutom att den såklart var den snyggaste skärmen. Jag är så kär i lampan! Jag är ju lite galen i lampor, det har jag efter pappa, och den här bockade av så många lyckliga poäng på min lista. Dessutom har jag fått den av Lina med familj och den heter också lämpligt nog Belle. 

Det känns så roligt att få köpa saker i en affär! En lampa vill man inte köpa osedd, de kan vara annorlunda i verkligheten. Och nu har jag längtat så länge och glädjen är faktiskt förhöjd av min tålmodighet. Kolla vad fin!

(Påslakanet som skymtar är också en födelsedagspresent, av Ellen. Grattis till mig!)

2 kommentarer:

modren sa...

Ser väldigt mysigt och hemtrevligt ut.
modren

Anja Olergård sa...

Jag håller med!