Ljuva syn!!!!!

Ni vet det där att jag inte blev trött i förrgår men släckte ändå vid fyratiden. Och sen låg och blundade i totalt fyra timmar innan jag somnade, och sov i sex timmar? Kände mig så skyldig för att jag ignorerade sömningheten och fick ta en kvarts extra av ett piller och ett halvt av ett annat. 

Nu har jag sett den vackraste syn sen ... Sen jag vet inte, för jag tänker inte så bra.


Ni som är smarta kan räkna ut det. Igår var lördag. Facket för sömnpuller på fredag är fyllt. Alltså tog jag inga av mina sömnpoller i fredags, utom 0.25 av en och 0.5 av en annan när det brukar behövas typ fyra eller fem sorter. Jag är såååååå lycklig! Att jag fick förklaringen och att det inte bara blir så när som helst. Nu vågar jag ju lita på sömnpillren igen, de har inte svikit mig. Och två, att jag nu i efterhand är glad för att jag för en sån här natt emellanåt. En gång om året räcker. För nu vet jag vilken skillnad pillren gör. Jag tar inte massa sömnpiller i onödan och hade klarat mig lika bra utan. 

Ja, nu känner jag mig så lättad!

Att det kunde bli en sån bra dag trots allt?

Jag kanske bara ska bestämma mig för att vara glad och positiv? Folk påstår ju att de blir friska från ME av det. Yeah. 

2 kommentarer:

Humlan sa...

Åh, vad underbart!😄 Förstår att du känner dig lättad 🤗❤️

Anja Olergård sa...

Sov tolv timmar i natt. Lättad är ordet!