Tips

Det här ser väl romantiskt ut? Det skulle jag sett inför igår, så vi kunde tagit med oss två rustika korgar med jordgubbar och vin (vad har de i utflyktskorgarna?!) och åkt på utflykt. I kortärmat. På Mikaels cykel med mig på styret. Nog har jag åkt på en killes styre (det betyder inget perverst, det här är ingen sån blogg) när jag var ung, och jag var kär i honom, men romantiskt blev det inte, för han föreslog att vi, efter middagen jag lagade och som jag med nutida mått vet var rätt andefattig, skulle åka och hälsa på en kille som dessutom var dubbelt så gammal som vi. Jag fattar inte att jag inte bara sa nej och lät honom gå. Vad mycket energi det hade sparat mig om jag inte höll fast i honom så desperat. Oh well, jag fick Mikael, så allt var värt det. Men var var jag, "romantisk" utflykt med mig på styret. I Think Not.

Men vad säger ni om det här då, jag sitter på kometen och Mikael sitter på styret på den?

P.S. Det här är nog bara roligt om man 1) vet hur Mikael ser ut, dvs inte nån tunn typ man förvarar i handskfacket, och 2) vet hur handtagen på en elrullstol för rörelsehindrade ser ut. Och att man fäller handtaget mot sig för att inte behöva sträcka ut armarna. Men alla som vet det håller på att skratta ihjäl sig nu. Jag ska leta efter en bild på min komet så får ni gissa hur det skulle gå...

2 kommentarer:

Sara sa...

Varför satte de inte korgen på styret och tjejen på pakethållaren? Vad folk ska krångla till det!

modren sa...

Men anja, du såg väl den ljuvliga FB-bilden av Marcus o Marie i brudkläder på hans cykel?
Tala om romantik.
modren