Please please

Pinterest används såvitt jag vet inte särskilt ofta som kommunikationsmedel. Visst har jag ett par gånger inte kunnat låta bli att kommentera nåt, men totalt kanske en gång om året. Jag vet inte hur andra, läs amerikaner, använder det. MEN GE MIG LITE SNÖ!!! Nåt har hänt, runt jul, illvilligt eller en robot eller jag vet inte vad, så att jag delgavs ett spam, tillsammans med ett antal för mig okända människor. Det blev en del diskussioner i tråden om hur man hade hamnat där och hur man skulle ta sig ur. Att ställa sådana frågor till ens gelikar, när man själv inte vet, kommer antagligen leda till Inte vet jag. Men Mikael har lärt mig att kolla på skärmen. Vad kan man klicka på, vad står det där. Så är allt i princip uppbyggt. Så jag klickade på nåt där det stod nåt i stil med Avanmäl mig från den här tråden. Jag vet inte hur bra jag har lyckats med det, för ikväll fick jag två meddelanden. Jag antar att de är från Tråden och den ena säger

Please delete me. Hon tror att det sitter nån på Pinterest och läser alla trådar och tar bort folk när de ber om det? Det är som om man har blivit påkörd, och man ropar högt Kom och bärga min bil.

Men den andra var ännu bättre. I wish somebody would remove me.

You wish.

Fast jag ska inte säga nåt, jag har ju uppenbarligen inte heller lyckats.

Inga kommentarer: