Äckelvarning

Det var nåt helt vansinnigt program förut, Fear factor tror jag, som innehöll det värsta jag nånsin sett:

I en bred ränna låg kotarmar. På ena sidan fanns ett kohuvud och på andra sidan en köttkvarn. Den tävlande skulle stå i rännan, slita av kött från skeletthuvudet med tänderna, springa på tarmarna till köttkvarnen och släppa i en köttbit. Sedan tillbaka för att hämta en ny köttslamsa osv. Man skulle fortsätta tills ett glas blivit fullt av malen köttsörja och sedan dricka upp det.

Vinnaren kunde få 50 000 dollar. Är inte säker på om det hade räckt.

Världens äckligaste ljud lär dessutom vara nån som spyr.

Jag sa ju att det var äckelvarning på det här inlägget. Och råbiff är nog det vidrigaste ordet jag kan komma på nu.

2 kommentarer:

Stina sa...

Fy bubblan. Det där var ju nästan värre än när de skulle mixa en råtta och dricka upp... Aldrig, aldrig, aldrig att jag skulle göra nåt sånt för pengar!

Anja Olergård sa...

Dricka upp en mixad råtta?????!!!!!! Jag är ordlös.