Tycker synd om

Jag är lite vissen idag. Sov bara åtta timmar, så mina gränser är flyttade väldigt nära noll. Har suttit upp två gånger, vid frukost och sen när Jehovas vittnen var här (Mikael är så snäll och lyssnar artigt, själv tycker jag det är slöseri med både deras och min tid). Har stått upp två minuter åt gången vid två tillfällen. Har legat resten av dagen i soffan. Och nu är jag hungrig men orkar varken gå till köket eller ta nåt att äta. Känner mig tråkig som bara klagar och klagar, men idag är jag extra ynklig. Halsen gör göront, liksom benen och huvudet. Fryser, svettas. Oh well. "Har nåt att ha ont i." Jättekäckt. Hade velat göra fin matsäck till M & co imorgon, nu när jag inte orkar följa med. Men nu kommer ett lagom storverk vara att ta fram plastbesticken och lämna köksdörren öppen om han vill ha nåt mer.

Förlåt att jag bara klagar.

1 kommentar:

Stina sa...

Det är din blogg, Anja! Du får skriva vad du vill! Be inte om ursäkt, självklart ska man få klaga lite när det behövs. Och det där lät jobbigt för dig.

Hoppas du mår bättre snart! Det gör jag, mitt illamående släppte. *pju*

Vi får prata efter helgen eller när du är bättre. Kram!