En incurvata; det var länge sen!

Den här hittade jag hos Stina. Ifylld om 1½-åringen. Vi får hoppas att svaren skiljer sig åt mer än ett grand.

Är: Trött
Ger intryck av att vara: Pigg
Mår: Nja, sådär
Ska: vila nu
Har: en man!!!!!!!!!
Bör: klippa mig snarast
Kan: nästan allt :)
Blir glad av: nästan allt
Vill ha: pengar + hälsa = semester
Skulle vilja: dokorera, skriva böcker. Skulle också vilja kunna sitta upp så länge jag vill, bjuda folk på middag, hänga upp tvätt, åka ut med kometen oftare, städa och organisera. Springa fort, åka skidor, gå ut med en hund, vakna klockan 7 och vara pigg. Inte ha huvudvärk.
Tycker om att: läsa
Njuter av: målade naglar
Drömmer om: att orka
Längtar till: att bli frisk
Fasar inför: att bli sämre
Har ett brinnande intresse för: det har jag glömt
Bryr mig om: Vanna
Trivs med: ordning
Känner obehag inför: att ringa folk
Planerar att: kan inte planera nånting. Hoppas snarare.
Bor: perfekt. Nja, eller lite litet är det väl.
Skulle vilja bo: I en fyra på 125 kvm med städerska och feta lister.
Klär mig gärna i: ebay-fynd
Äter gärna: nåt gott som andra lagat
Dricker gärna: hemgjord flädersaft!!!
Tränar: på att lyssna på kroppens signaler. Är fortfarande rätt värdelös på att stilla mig.
Dansar: bara inne i huvudet när jag ser på So you think you can dance
Tittar ofta på: Mikael när han sover
Lyssnar ofta på: tystnad
Läser: lättsmälta deckare. Fast inte för lättsmälta, som Camilla Läckberg.
Igår: var vi på middag hos m&p
Idag: har Mikael inte varit hemma sedan jag vaknade
Imorgon: måste vi städa
Vill se: mina Austen-filmer och mina Montalbano-filmer
Vill göra: hoppa som en kalv
Glad över: Mikael och att vi har det bra
Arg på: vetenskapen som inte forskar nog på ME
Stolt över: noll studieskulder men magisterexamen mitt i sjukdom
Rädd för: sa jag inte det? Ringa till folk.
Nyfiken på: hur böcker slutar. Tjuvkikar ibland.
Lycka: När det luktar gott från naturen.
Sorg: Mitt förspillda liv. Min värdelösa vardag.
Älskar: Mikael. Mia & Bella. Vanna.
Hatar: Avskyr säger vi: Programledaren Nicky Hambleton Jones i "10 år yngre"
Äter: för det mesta gärna. Om det inte är nog gott har jag svårt att trycka ner det.
Sover: Dåligt
Lever: Bara precis.

1 kommentar:

Stina sa...

:-) Visst var det annorlunda! Du skulle vara en jättelätt 1,5-åring att ta hand om :-)