Ser ni vem?

Skulle röja lite bland mina bilder och hittade en helt oförklarlig bild av Mikael Persbrant från Expressen, "i Venedig" hade jag skrivit, helt kryptiskt. Varför hade jag sparat den? Det är inte lätt, det där med minnet, om man inte gör nåt på stört.



Så jag satt en stund och funderade, glodde på olika detaljer i bilden. Och när jag kom till ansiktet såg jag vad som hade fått mig att spara bilden. Ser ni det?

Haha, ska jag säga det om elva dar, så ni får tänka en stund? Som jag behövde?

Såklart inte. Tänker inte ens be er skrolla ner för svar.

Karln är superlik Jonte. Eller hur? (För er som inte vet vem "Jonte" är så är det min mans yngste son. Men jag tänker inte sätta in ett foto av honom här, för jag försöker lära mig att inte hålla på och skriva om och sätta in bilder på folk som jag inte har frågat om lov. Det går sådär, för nu har jag ju nämnt honom, men vi tar ett steg i taget. Jag sätter i alla fall inte in nåt foto. Fast ni kan ju tro på mitt ord, att Mikael Persbrant är lik Jonte på det här kortet.)

Jäpp, läggdags märks på inläggskvaliteten. Hejhej.

1 kommentar:

AL sa...

Jodå! Jag såg det innan jag läste svaret! Men jag tyckte han var lik din Mikael också. Något med leendet och hållningen. Sådan far sådan son kanske.