Vinterns första elräkning...

... har kommit till inboxen. Vet knappt om jag vågar titta på den!

Men jag gör som med ett plåster -- bara ryyyyyycker av!!!!!!!!!!!!!

--------------------

Plötsligt när jag nu ska vånda mig in på Handelsbanken, så har jag ingen internetanslutning, fast bara inte till deras inloggning. Till allt annat har jag... Antar att det blev hicka för alla som fick besked om räkning från Vattenfall blev livrädda och ville kolla den JUST NU.

Jag gissar på lite över 2 000:-. Vanligtvis ligger den på 1400:- per kvartal.

Ska väl sätta igång igen att surfa runt och jämföra elhandlare. Har inte jämfört för mer än ett halvår sen. Det konstiga är att alla säger attVattenfall är så dyrt, men när jag kollade inför att flytta hit var de inte dyra, jämförelsevis.

I alla fall, we love el.

Inga kommentarer: