Elie saab

Det här är några nyutkomna foton från Elie Saabs senaste kollektion. Jag gillade inte allt jag såg men de här talar till mig. Man behöver ju inte se sur ut som fotomodell, man behöver inte heller nödvändigtvis klä sig i genomskinliga toppar, men som konst betraktat är jag oerhört fascinerad över och förälskad i mode. Har ni nån favorit? Min är nog den sista. Den har en syster i nummer fem, d?r färgerna och det blåa bandet gör igen, fast femman är enaxlad. Ofta gör ju Elie Saab klänningar som ör släkt med varandra, ibland går tre stycken fram med rosa klänningar fast de är olika i modellen. Ifall man var svinrik så skulle ens brudtärnor ha på sig liknande klänningar från Elie Saab.

1 kommentar:

modren sa...

Den sista modellen ser helt livsfarlig ut. Henne skulle jag inte vilja möta en mörk natt.
modren, lättskrämd