Dagens sport

Det är hockeymatch mellan Ryssland och Italien. När jag kollade för att se vad det stod var det paus. Det heter säkert inte paus, men jag såg hur som helst inga siffror. Jag vet att de har lite snö i norra Italien, på sydsidan av Alperna, och att de har duktig Å dlalomåkare, Alberto Tomba t ex. Men vknteraporger ör knte vad man riktigt förknippar med Italien. Lite som om Tonga skulle möta Ryssland i hockey. Jag tyckte i alla fall att det var roligt.

P.S. Nu kollade jag igen. 7-0.

P.S. Fick reklam idag om sista minutenresa till Sardinien för 2 500:-. Det är mitt Italien. Men friskt jobbat.

P.S. Jag har inte ens nån etikett som heter sport. Hur kan jag ha bloggat i tolv år utan att prata om sport?????

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sardinien för 2500?!? Tell me more!!! /e

modren sa...

Vad ska du med en sån etikett till?
Mycket retorisk fråga.
modren

Anja Olergård sa...

Du vet att när jag behöver tänka på trevliga saker när jag ska somna så har jag två happy thoughts. 1) Inreder eller 2) åker till Italien med dig.