Taggar mig själv

Joys:
1. Pussa & krama Mikael
2. Äta nåt som smakar riktigt gott
3.

Fears:
1. Att M ska bli knäpp och lämna kyrkan
2. Att M ska bli sjuk och dö
3. Att en riktigt riktigt megastor spindel kommer in i min lägenhet

Obsessions/Collections:
1. Böcker
2. Skor
3. Väskor

Goals:
1. Vara mitt bästa jag, utvecklas, lära mig
2. Vara en soft shoulder för Mikael
3. Skriva

Random Surprise Things:
1. Jag äger ingen riktig dammsugare (bara en Swivel Sweeper)
2. Jag har mina nagellack i kylen
3. Jag kan inte göra två saker på en gång

3 kommentarer:

~Michaela sa...

Menar du att man måste vara knäpp för att lämna kyrkan? Kanske finns det fler faktorer?
~Thaddeus

Anonym sa...

Sorry, det var inte helt snällt sagt. Jag vet att det finns fler faktorer och att ni inte blev "knäppa". Ni bara märkte att ni inte trodde på det, eller hur?

Fast eftersom jag tror, och jag är bäst och smartast, så är ju motsatsen "knäpp". Det var inte mer än så jag menade :)

~Michaela sa...

Det är inte heller anledningen, men det är lugnt :)