HJÄLP!

Det kanske är så att vissa människor tycker att två veckor är en lagom förlovningstid, men jag tror jag tycker fyra månader är mer lagom. Men jag har inga övertygande argument mer än "jag vill". BITTE HILFE!

Jo, några argument har jag:

1) Man hinner inte fixa en klänning på två veckor, om man inte tar på sig nåt lucialinne man redan har hemma. Kul.

2) Med två veckors notice är nog det enda som är ledigt Pizza Huts festvåning. Eller så kan man bjuda de 8 personer som får plats i min lägenhet.

Varför vill man (jag??) vara förlovad? Har detta nåt med barndomsdrömmar att göra? Har man har velat se sig som blivande brud länge och vill dra ut på det? Ska man lyckligt vänja sig vid tanken på att bli gift? Vad är det man behöver tiden till? Ni som är gifta eller och/eller har åsikter, maila eller kommentera. Jag kan inte riktigt lura ut vad min hjärna tänker och tycker. TACK!!!!!!!!


P.S. Detta är helt teoretiska spörsmål, givetvis :)

Inga kommentarer: