Roligt!

Maria Bau var här idag. Det var såååååå roligt att pratas vid! Ho när för go, men det vet ni redan. Dessutom ska vi sjunga imorgon på Joakim W*dells dop. Jag vet, jag har tur. Vi ska sjunga "Må Herren dig välsigna", den fina som jag och Beth sjöng på Ellen & Robs bröllop. Nackdelen är att hon sjunger så fint att om jag inte passar mig så glömmer jag av att sjunga rätt själv utan lyssnar bara på henne. Och det andra är att vi har en liten strof var solo. Hatar jag ju som vanligt, men nu är det värre för hon har ett precis före mig... Då blir skillnaden desto tydligare! Men men, hon själv påstår ju att hon inte kan sjunga längre, så det blir säkert bra :)

Ska baka banankaka nu och scrappa kort. Ett till JW inför hans dop (hans ska få "mammas" bok också) och ett till M:s mamma som jag ska träffa för första gången imorgon. Lite nervöst. Ni vet ju att jag är rädd för folk :) Hon ska få kakan som muta. Måste komma ihåg att köpa blommor till henne också.

Inga kommentarer: