IKEA ris och ros

Köpte en fin hallmatta för bara 129 eller om det var 149. Bra. Sen har de ju oslagbara priser på sånt som sax, diskhandskar, diskborste osv. Hittade också en löpare för 39:-. Deras priser på handdukar är också suveräna, men man behöver sy ihop 3-4 st för att det ska bli nog tjockt -- vill ha amerikanska handdukar... Har någon tips om var det finns riktigt tjocka handdukar, så tackar jag ödmjukast. Hemtex duger väl kanske.

Ris är att de har ändrat konstruktionen på sina sängar och sängben, så att deras ben bara passar till Sultan-sängar. Värdelöst! De gick ju just miste om att jag köpte ben från dem till min MIO-säng. Hur kan det vara ekonomiskt? Ja ja, jag får väl leta vidare efter mina försvunna MIO-ben, eller åka dit idag eller imorgon och köpa nya.

Sen längtar jag verkligen efter nya IKEA-katalogen!

Inga kommentarer: