Det ska vara värt nåt!

Jag hittade en fantastisk historia på Instagram och tänkte att jag måste dela den med er. Jag började ta skärmdumpar av texten och halvvägs färdig frågade Mikael Vad gör du? Alltså strax efter två på natten. Han hade nämligen vaknat av kameraljudet som låter när man tar varje bild. Jag satt förresten en lång stund tidigare ikväll och försökte stänga av ljudet som låter när jag sparar en sak på Pinterest. Plötsligt har jag ljud som jag inte vill ha och inte fattar hur jag ska stänga av. Jo, jag vet att det finns Inställningar och Ljud men hittar inget som är på som kan vara av.

Och nu har jag alltså väckt Mikael med det dumma ljudet, så jag måste absolut se till att historien i alla fall gör nån glad. Jag vet inte om den är sann eller bra fiktion, men sånt brukar jag ju inte bry mig om. Enjoy!

2 kommentarer:

modren sa...

Värsta rövarhistorien!
modren

Humlan sa...

Verkligen en fantastisk historia! 😀💕

Humlan