Första april

1) Grattis mormor på födelsedagen!

2) Hoppas ingen lurar mig så jag känner mig dum idag. Förra året var Rob på god väg, men mot slutet började han ta i så mycket att jag inte gick på det. Fast äsch, om nån lurar mig så jag känner mig dum får jag väl bjuda på det...

3) Har hittat ett gratis notskrivningsprogram som är helt überspännnade! Jag ska sjunga En vänlig grönska i SSAA med Sahlins i vår och noterna var för jobbiga att läsa för en trögtänkt järna som min, så jag började skriva in dem i det där coola programmet, och det var fantastiskt! Man kunde t o m höra noterna i MIDI-format så man kunde kolla att man hade skrivit rätt, istället för att behöva printa ut och gå till pianot och spela själv. Coolt!!!

4) Ska snart åka till Myrorna och kolla efter billiga, välskräddade vintage-plagg till stavskonferensen. Tur att jag inte ska tala på söndagen för då hade jag varit för nervös. Nu är jag bara lite lagom uppfriskad :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: