Värre och bättre

Värre. Det där melatoninet kostade strax under 800:- för 100 tabl, inte för 200. Så nu är då jämförelsen ännu vildare. 240 tabl för 150:- mot 100 för 750:-. Jag kan inte ens räkna ut (jo, 750:- x 2,4, men det tar jag inte i huvudet) hur många gånger dyrare det är. Typ 10 ggr. Fruktansvärt.

Bättre. Jag har vågat försöka somna tidigare flera gånger. Blir inte heller så nipprig när jag slutar kolla på plattan att jag för säkerhets skull måste gå och kissa, dricka 1 dl varm choklad och ta en extra melatonin. Jag har nog inte gjort mig av med nojorna precis, men ibland behöver jag dem inte. Jag är duktig.

2 kommentarer:

modren sa...

Vågar du fortsätta med melatoninet trots varningen om att man inte ska ta det vid högt blodtryck?
modren, 240/110 utan medicin

Anja Olergård sa...

Hade 118/80 i förrgår. Med medicin.