Dyr lärdom -- eller 124:- down the drain

Grr. Jag har bjudit på en klänning, som är slut i affären, på tradera, plus en ring som jag verkligen gillar. Bägge auktionerna har jag blivit överbjuden på, plus ungefär sex till, alla med bra grejer till jättebra priser, tills jag blev överbjuden vill säga.

Däremot har jag bjudit på ett paket juldukar, och det ångrade jag för fyra dar sen, men där har minsann ingen bjudit över mig. Grr. Jag borde inte få lov att bjuda på saker mitt i natten. Man får lära av sina misstag. Ska ge bort dukarna till typ Myrorna eller nåt, och ta det som en god gärning.

Var på fin konsert idag. Igår med (sa jag det?)! Målade nagellack igår natt. Fix lax och brulépudding till middag. Är supertrött (efter två dar utanför lägenheten) så jag ska faktiskt gå och lägga mig nu. Har inte ens nåt mer än en tumme att klaga på. Och det är ju bra.

God första advent!

Inga kommentarer: