Bloggförbättring

Jag är lite före mig själv med överskriften, för jag tänkte skriva hur synd det är om mig nu, som har haft en sån suuuuperbra dag (med bland annat suveräääään julklappsöverraskningspost till mitt alter ego Arabella), och aldrig får man vara nöjd, för nu har jag översatt begravningssaker och nu är jag så trött i hjärtat för att det är så VÄRDELÖST att min systers man är död, och jag bara klagar och surar och blir trött på mig själv. Och bestämde mig för att inte bara använda det här som klagomur nästa år. Jag har faktiskt massa bra idéer, men jag ska bara orka genomföra dem också.

Nån annan än Katrin som vill ge mig en julklapp, så har de fina cancermedicinsinjektioner för 47 000:- i San Fransisco. Då skulle det bli sprutt på den här bloggen.

Just sayin'.

1 kommentar:

Monica sa...

Tummen upp för överraskningspost och fettumme ner för människor som inte får leva färdigt... Tänker på din syster så här i jultider och hoppas att hon kan känna kärlek och frid trots att det är utan R. Kram!

Ps: När jag blir rik ska du få pengar både till biljett och injektion. Det är ett löfte.