78% ?!

Hur kan jag ha en sån hög stressnivå när allt jag gjort i vaket tillstånd idag är att kolla fejan, kolla mail, läsa bloggar och ligga still i sängen? Jag har inte tänkt mer än sekundvis på saker jag behöver göra. Och medan appen mätte låg jag och koncentrerade mig på andningen - iiiin, uuuuut. Okej att det råkade bli fel en gång och jag upptäckte efter några andetag att jag sa uuuuut på in. Men 78?? Jag ska göra som Mikael föreslog och se om jag hittar nån hemsida med dels mer information och dels åsikter från användare.

Ja, nu ska jag gå upp ur sängen. Antar att stressen flyger i taket då. Hrmf.

1 kommentar:

Rob & Ellen sa...

Jag tror inte på sådana mojänger i mobilen, i värsta fall blir de dessutom en självuppfyllande profetia. Nä, släng ut appen och känn din stressnivå sänkas...