Såld på MQ

Jag brukar ju vara för fattig för att handla på MQ (går man in och hittar nåt man "måste" ha blir man så ledsen för att man vet att man inte borde tycka sig ha råd med det) men av en händelse gick jag in där igår, för att det stod 50-70% rea på en stor skylt, och för att E älskar MQ så mycket och köper så snygga kläder därifrån.

Lo and behold. Jag hajar hypen. Köpte ett par gråa gubbaktiga ruytiga byxor för 149:- istället för 599:-. De satt som skräddarsydda, och benen var långa! Tjena, vad snygga, och vad snygg jag var i dem :)

Sen köpte jag ett par jeans i samma märke, på ordinarie pris, men jag är helt hoppplös på att hitta jeans som sitter snyggt, så det var värt 499:-! Jämför med annat tjafs som sitter fult så är det värt en femhundring att se läcker ut i jeans! Jag är så glad!!! Tack MQ! Mer rea åt folket.

Inga kommentarer: