Klantskalle (eller valfri annan -kroppsdel)

Igår hjälpte jag mamma att skriva ut ett antal sidor barntillsysnverser som hon hade översatt. Jag måste ha tryckt ctrl+s bara, och inte sparat dokumentet på riktigt (förutom i temporary internet files) för när hon hade läst igenom utskriften på typ åtta sidor idag och vi skulle gå igenom rättelserna efter rotmosmiddagen, var dokuemntet puts väck. Jag ringde t o m vissa datakunniga yngre genvarianter som inte kunde hitta på något genialiskt sätt att hitta en förlorad fil (glömde att jag numera känner fler som kan datorer, sorry M, men dig har jag till annat). Men nu komemr det fina i kråksången. Jag blev nästan tvungen att gå och ta en kanelbulle ur m&p:s frys för att trösta mig inför denna hemska omskrivning av infamt material. Vilket jag inte gjorde :)

Men arbetet gick jättejättefort, mycket fortare och mindre smärtsamt än igår. Och tilläggas kan att jag hade vädjat till Mister Father om att hjälpa mig nu när jag hade varit så dum. Och det gjorde han. Han är bra att ha på sin sida.

Inga kommentarer: