Status, enligt Monnah

Dagens prestation: Vakna (när man sover i en bortasäng och inte tar Propavan förrän man hittar pillrena vid ett-tiden på natten, blir det lätt lite segt med insomningen, om man säger så)

Musik i högtalarna: Calaisa faktiskt. Lyssnar annars bara på nån av mina 20 jul-CD:ar i december, men eftersom jag bara har en enda julskiva i mobilen så lyssnar jag på nåt annat för variationens skull.

På fötterna: fortfarande lite torr hud eftersom jag inte tog nåt fotbad i veckan som jag hade velat.

I koppen: Oboy, om en stund, hoppas jag, eftersom jag befinner mig i ett hem som har både mjölk och pulver! Weeeeeeeeeee!

I sängen: Tacksamhet (Jag har nog inte kommit hem till en säng som nån annan har bäddat åt mig på flera år! Tack C!!!)

I huvudet: julpussar

På köksbänken: knäckebröd

1 kommentar:

Monica sa...

Tack för uppdateringen! :-)