Nyklippt

Bad frissan (som f ö har bott i samma hus som jag) att styla håret totalt tvärtom mot hur jag brukar ha det. Alltså använde hon plattången. Jag ser ut som om jag kommer in rätt från regnet, men fick trots detta komplimanger på biskopens 40-årsfest. Har också både örhängen och läppglans, så jag märker knappt att jag har ont i huvudet.





Har äntligen blivit färdig med Aarls 70-årsfest-album, så nu har jag plockat undan scrapgrejerna från soffbordet och soffan i vardagsrummet och fått tillbaka julefriden. Önskar mig verkligen en arbetshörna. Dreamy!

Fick mina vise män på posten idag. Ojojoj, vad fint! Har inte bestämt mig för om jag ska köpa de extra herdarna också. Kanske nästa jul. Kanske inte.

1 kommentar:

Villeosagamamman sa...

Tycker du ska köra ösregn/plattång lite oftare. Omväxling förnöjer. Du ser bra ut i det!!