Restraint is my middle name

Var på Frölunda torg medan pappa var på första mötet och tänkte köpa grejer på KappaAhl eftersom jag hade 25% rabatt på allt idag. Men så tomhänt har jag väl aldrig blivit. Och det fanns ju fler affärer, men inte köpte jag några kläder inte! Har insett att mina favoritaffärer nog är Mexx och Esprit...

Gick inte helt lottlös därifrån dock. Efter läppstiftsfrustrationen på H&M härom dagen (kändes som om jag provade alla läppstift de hade men inget var bra) så hittade jag ett på Body Shop. Är nu bara rädd för att det ska ha varit dåligt ljus i affären så att det inte var snyggt i alla fall. För i kyrkan sen såg det inte så bra ut, och jag tror jag provade det på munnen det sista jag gjorde i affären. Vi får se.

Köpte också ett armband med svarta stenar på Guldfynd. Lite spännande, fast inte så särskilt. Ska kanske ha det imorgon! Och nagellack, det var längesen!

Annars är ju shopping rätt torftigt jämfört med eftermiddagens/kvällens aktiviteter.

Inga kommentarer: