VILKEN NESA!!!!!

Jag har efter påtryckningar från Ellen anmält mig till frågeprogrammet Besserwisser. Idag ringde casting-personen och tyckte jag verkade så trevlig. Jaja, vad hjälper det NÄR JAG INTE KLARADE NOG MÅNGA KUNSKAPSFRÅGOR?!?!? Jag som är så himla smart och bildad, hur kan JAG missa en grundläggande koll på det där viset???????????

Jag kan i alla fall med gott samvete säga att jag gjorde mitt bästa. Han Lets' Dance-brottaren kom jag inte på vad han hette, och vad Erik XIV:s pappa hette -- mer än just Pappa -- kunde jag inte inte ens ha kommit på om jag så fick en halvtimme på mig. Såna där svar som "Kent" räknas inte riktigt heller som ren kunskap. Jag känner mig lite som han stackars blomtatuerade typen på julafon som grät för att han inte fick bevisa hur stolt han var med sitt svärd och sin cape. De skulle ha frågat efter mer gammal gedigen kunskap, inget nutidskrafs. [Vilken dålig förlorare du är, ropar mamma nu.]

Nu står mitt hopp till Ellen. Ska hon få uppfylla alla mina misslyckade drömmar :)

P.S. "Vad duktig du var", sa tjejen till Ellen, när hon meddelade henne att hon hade kvalat in sig...

Inga kommentarer: