inredningsångest

Eftersom det blev så fint i E&R:s sovrum vill jag tapetsera om i hallen. Inte kan man börja tänka på en knappnål utan att planera en silverskål, så nu vill jag flytta och göra om i alla mina rum.

Men ångesten då, vad är den förutom att jag inte äger en paradvåning? Jag vill för mycket! Jag tycker att så många olika saker är snygga!

Spets och snor ger ju massa inspiration, men gillar jag så vitt?

Sen hittade jag ett online painting tool via fängelsepysselguruns hemsida där jag har suttit och läskat mig länge. Och då måste jag ju erkänna att färger är fantastiskt!


Och jag som just hade bestämt mig för att köra på Hemnes-stilen (passar dessutom min plånbok bättre, och så kan dessutom måla om fynd från Blocket så allt passar ihop till en billig penning). Därav ångesten.

Inga kommentarer: