vem är du, vem är jag

Har alltså blivit kallad Harriet i 2-3 dar, som jag först trodde var på skämt och därför inte korrigerade. Ser rätt ung ut för att vara över 60 i a f. Men sen när det gick upp för NN att jag inte var Harriet trodde NN att jag var Ellen. Igår kväll frågade några mig om jag känner Thomas och Annika. Javisst, svarade jag. Lillbäck alltså. ???? Aha, du menar Ellen. Nej, det är min syster. Så kommer det nog att vara länge :)

Det är förvirringen till trots sååååååååååååååååååååå roligt att vara här. Jag bor jättebra i källaren på presidentvillan och får lagad mat av pappa som vanligt. På torsdag ska jag tvätta vår tvätt, så det är också som vanligt. Utsikten är väl inte som vanligt, och inte övrigt sällskap heller, och inte de dagliga rutinerna heller, och inte församlingen, men det vill inte säga att förändringen är ovälkommen. Jag har det jättejättebra! Men jag saknar särskilt Christopher, Kajsa och Elsa och deras familjer. Och min säng...

Såg Cissi Bautista på sommarkonserten i VH kapell i söndags. Tala om att se vuxen ut, och lik Maria.

Ska gå och lukta på syrenerna nu innan det blir middag.

Den gamla lånelaptopen har inte nån USB-port!!!!!!!!!!!!!!!! Så det lär inte bli några foton uppsatta här (skit).

Inga kommentarer: