Fråga?

Jag sackade ju minst sagt när Mikael låg på sjukhus i höstas och sen har jag bara inte kommit tillbaka hit.

Och jag vet inte hur man ställer en fråga utan att det ska vara att man manipulerar folk till att ge en komplimanger.

Men jag funderar på att återuppta skrivandet. Är det nån som är intresserad av det?

Vet inte heller hur ni läser min blogg, jag läser i Feedly så får alla som publicerats sen senast. Men om man går in på min blogg när man vill läsa nåt så har det ju varit tyst ett halvår och då kanske man inte ser detta heller.

Så ett försök. Vi får se. Men säg gärma nåt. Känner ni att den spelar ut sin roll så är det respons så god som nån annan.

Tack!
❤️

5 kommentarer:

Monica sa...

Jaaa, skriv!

Sara B sa...

Alltid trevligt att läsa det du skriver och ta del av ditt liv och funderingar.

Rebecka sa...

Jag har saknat att läsa dina funderingar och tankar.

Humlan sa...

Jaa, skriv gärna! Jag har saknat dina texter. Jag tittar in lite nu och då och blev så glad att se att du skrivit😊🥰

Anja Olergård sa...

Tack, tack, tack! Då kör vi Überseriöst 2.0!