Min ovanligt vanliga shoppingmetod

Okej, jag fick ju en smart kommentar av Katrin angående den snorbilliga (för att använda ett uttryck som fru Höglund nog hade kunnat tänka sig själv) dollarn: Att köpa scrapgrejer. Så i två dar har jag nu suttit på två stora sajter och stoppat varor i varukorgen för cirka $100.

Men vet ni vad jag gjorde alldeles nyss? Jag bestämde mig för att göra ett påskkort istället för att köpa fler papper. Rätt beslut, när jag faktiskt redan har grejer hemma så det täcker mina behov ett redigt tag framöver. Det är på ett sätt förfärligt att vara så här förnuftig, men det känns samtidigt rätt bra! Och istället för att spara pengar på billig dollar och låga papperspriser på sajter i USA där jag itne kan hejda mig och löper för hundratls kronor, kanske jag kan gå till Magnolia eller Forma (där har jag inte ens varit än, så det kan bli en kul utflykt i sig) när det börjar tryta hemma och köpa LITE papper, inte 80 st...

Karaktärspoäng, Anja.

(Vilka åts upp av att jag igår till kvällsmat åt en Twix och en Mars, som jag hade vunnit i Monnahs tävling...)

Inga kommentarer: