En kubikmeter näsdukar

Vi har ju varit på Ullared. Vårsäsongen närmar sig, så Rob köpte "en kubikmeter näsdukar", sa Mikael. Själv köpte jag bl a en snygg randig kofta, och idag råkade vi alla ha på oss randigt upptill och jeans nertill. Att Ellen och jag är tvillingar är väl inget nytt visserligen, men lite festligt är det att alla randade sig idag.

Mera då? Vi åt påskbrunch som hette duga innan McK åkte hem. Hembakat bröd, potatissallad, räkor och gravad lax, köttbullar, skinka, prinskorv, rödbetssallad, brynkål, sill, kavring. Om jag inte har glömt nåt!

Sen var M och jag och köpte kostym till honom. Boråspriser.

Nu ska jag sova. Vräkte i mig en rejäl bit småkletig vetelängd med glurr från Ullared. Den var god! Ska ta mig en bit till. Om jag inte klarar av att stå emot den. Ska gå och se på den och lyssna om den kallar på mig eller inte.

Inga kommentarer: