Under över alla under

Nyss klev mamma upp ur sängen utan att stöna av smärta. Och sen sa hon: "Förut har jag upplevt ögonblick av smärtfrihet. Nu upplever jag ögonblick av smärta." Bo-C:s medicin är ett underverk! Och igår sa hon att kunde plocka upp en sak från golvet. MED SIN EGEN ARM!

Annars har jag inga fler rapporter än att jag hade min gardinklänning idag, den gröna 70-tals. Säger inget om att vissa tycker den är ful :)

Ska gå och räkna hur många som ska checka in imorgon, så kanske ni blir imponerade. Hittills har jag inget bättre mått att ge er än att kortfickorna står packade i en Big Pack-låda. Som de fyller alltså. På längden.

Cornelia höll ett jättebra tal i kyrkan idag. Hon rörde händerna lite likt Camilla :)

P.S. Man vet att man är för trött för att vakna när man fem gånger i morgonbönen ber att man ska sova gott inatt...

Inga kommentarer: