Nu kan jag dö

Keanu Reeves har ju kontaktat mig vid ett par tillfällen, helt legitimt förståss, och det är ju trovärdigt eftersom han är så sympatisk. Skulle säkert stöta på en svensk kvinna. Men jag har mitt på det torra och Keanu Reeves som back-up om nåt skulle hända.

Mina andra män är Gilbert Blythe i Anne på Grönkulla. Och Mr Darcy i Pride & Prejudice såklart. Colin Firth ÄR Mr Darcy.

Så när det var en som la in badscenen från P&P kunde jag inte låta bli att kommentera

Och ni kommer inte att tro vem som helt legitimt och trovärdigt svarade:

Pm jag dör efter detta så älskar jag er alla och ni har bidragit till att mitt liv har blivit fantastiskt! Tack, alla. Thank you, Colin.
 

3 kommentarer:

modren sa...

Si, en spelman och en drömmare är död. Dan Andersson?
modren (som alltid, alltid får citat i huvudet)

Humlan sa...

Lägg av!😂 Är det han på riktigt? Så coolt!😘🥰


Humlan

Monnah sa...

Oooooooh!