Så roligt!

Fållade ett par av Mikaels byxor ikväll. Jag hade aldrig trott att jag skulle säga SÅ ROLIGT om att fålla ett par byxor. Men det tog lagom lång tid så att jag inte kraschade innan det var färdigt, och eftersom jag nu inte kan sitta vid symaskinen och kreera spännande klänningar, så får man vara glad för det lilla man får. Och min symaskin spinner som en katt. Det är min egen Bugatti Veyron.

Men nu är jag glad att jag får ligga i soffan och se på TV ett tag.

Jag ska försöka tänka att mitt liv är lagom. Inte klaga på det jag inte kan, inte längta efter det jag inte orkar, inte deppa över det som är dåligt. Bara tänka goda tankar.

I så fall hade jag väldigt roligt när jag hämtade posten idag. Det var höstigt, kallt väder, uppehåll, och lagom långt dit. Vet inte ens hur många steg det är. Det ska jag räkna imorgon. Jag satsar på att det är 12 steg, fram och tillbaka.

Stay tuned!

Inga kommentarer: