Vilka drömmar!!!

Viktor & Rolf har gjort de här brudklänningarna. Jag dånar av alla tre. På min 11-åriga bröllopsdag. 
Vi åt kinamat och halloncheesecake. Bägge jättelyckade (förra gången fick jag nån chilibiff istället för kyckling med cashewnötter så idag kollade han extra noga och personalen lovade att det var det jag fick). Pratade lite, skötte sen saker som måste skötas. När det inte går ner fler saker i tvättkorgen och så. Själv har jag minnesluckor för att jag vaknade för tidigt och lång historia. Tur att vi inte måste klä upp oss och gå ut och dansa salsa. 

Och så blev jag så sur på Sifo. De erbjöd mig 2 500:- för att prova "tobak" vid tre tillfällen och prata med andra om det. Hur kan det vara etiskt? 

3 kommentarer:

modren sa...

Men vad är det för nytta med en vacker brudklänning om man inte är lycklig på sitt bröllop? De här brudarna ser ut som om de har sålt smöret och tappat pengarna.
modren

Anja Olergård sa...

De fick för lite betalt, bara att vara galge, inte att se lyckliga ut som riktiga brudar...

modren sa...

Även galgar borde se lyckliga ut på sitt bröllop!
tycker modren