Klä din figur

Jag har läst mig till att jag ska ha v-ringning för att förvilla bort tankarna från min stora barm. Sen vet jag inte mer. Hur man döljer en äpplemidja borde jag också ha lärt mig, men det har jag inte.

Men här kan man laborera med halsar och midjor och rynkor så man blir alldeles matt.

Jag minns när jag var som snyggast i 25-30-årsåldern. En gång insåg jag att trots att jag verkligen hade hittat mig själv, var nöjd med den jag var, och var smal men kurvig, så hade ju figuren sina egna små ... jag vill inte ens kalla det skavanker. Som att benen är lite för långa så byxbenen alltid är för korta, liksom ärmarna. Att rumpan är lite för platt så att byxor lätt får gällivarehäng. Att midjan är lite för bred så att kjolarna passar i midjan eller runt höfterna men sällan på bägge. Och att bysten tilldrog sig mer uppmärksamhet än jag alltid önskade.

Men jag skulle ge en miljon för att ha de problemen nu!

Eller, inte en miljon, såklart. Undrar hur mycket det skulle vara värt? 10 000:- i alla fall.

Inga kommentarer: