Min snuggle bug!

Ben och Oskar låg på varsin soffa och sov härom dagen, och Ben låg kvar och myste med sin mamma. Han är en myskille. Sen skulle hon gå upp på övervåningen och jag såg min chans. Jag kände mig som en pedofil som försöker manipulera och groom ett barn, förutom att jag såklart inte hade några onda avsikter. Jag började försiktigt med en hand på foten, sen klappade jag ovanför strumpan på den bara huden, sen la jag handen på ryggen, sen kliade jag på ryggen, och till slut frågade jag om han ville komma och mysa. Han ville men visste inte om han kunde med, så tolkade jag det i alla fall, så jag bara drog honom till mig och så åkte kameran fram. Mmmmm! Mysa med ett barn! Är så tacksam för syskonbarn och barnbarn. Är så väldigt förtjust i barn och dessa totalt 7 barn som jag är släkt med förgyller mitt liv! Jag har verkligen ÄLSKAT att ha min bror och hans familj här, inte bara för barnens skull, men det var väldigt speciellt att vara alla fyra syskon. Vid ett tillfälle stod bara vi i hissen, och jag räknade snabbt, 1, 2, 3, 4, alla är här! Det är ytterst ovanligt! Och min brors fru är snarare som en syster än nåt annat, hon är verkligen en underbar och varm människa! Det blir inte ofta när Atlanten skiljer oss åt, så därför är det en underbar gåva när de kommer.

Men just nu är jag mest kär i Benjamin.

1 kommentar:

modren sa...

Mys på högsta nivå! Benjamin-gosingen är underbar, liksom alla hans syskon.
modren, eller farmodren