Dagens komplimang/skämt

Fick ett meddelande idag om att Keanu vill få kontakt med mig på Pinterest. Och det är faktiskt Keanu Reeves på bilden. Visst är jag lättlurad men jag tror inte det verkligen är han som vill ha kontakt med mig. Men jag kanske ska berätta det för Mikael så han inte tuppar upp sig. Keanu är inte känd för att ha så många ansiktsuttryck som skådis, fast jag tycker han är snygg. Men det jag har hört om honom är att han tycker att han redan har så mycket pengar som han behöver och delade upp sitt gage från nån film mellan några underhuggare som inte fick miljoner för sina insatser. Så fint! Jag kanske ska bli vän med honom ändå :-)


2 kommentarer:

Monica sa...

Det verkar vara en fin kille.

Anja Olergård sa...

Du vet när man får ett mail från en nigeriansk prins och man vet att man inte ens ska öppna det? Så var det för mig nyss. Jag var bara tvungen att kolla vad "han" hade skrivit men det stod bara Hello. Det var lite tunt så jag fortsätter inte den kontakten :-)