Dagens roligaste

6 kommentarer:

modren sa...

Sorry, men jag fattar inte. Är jag absolut för gammal nu eller?
Rökelse? Robot?
modren

modren sa...

Pu, nu fattar jag. Inte robot, Frankenstein!
modren

Anja Olergård sa...

Bravo! Och det roliga är då att det ska vara Gold, myrrh and frankincense men han har fattat fel och tagit med sig Frankenstein, som ju låter samma. Men det fattade du väl när du kom på att det var Frankenstein.

modren sa...

Det var så jag kom på det. Tänkte frankincense.
m

Sara sa...

Haha, jag fastnade på incence och fattade ingenting. Fast jag har en flaska frankincence i badrummet, men kom inte på det. Men när jag fått förklarat här så tyckte nog jag också att det var hur kul som helst. Ska visa sonen bums!

Anja Olergård sa...

Skämt som man får arbeta lite för betyder kanske mer :-)